Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2023 22:22 - 22 ноември 1963-22 ноември 2023 година
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1329 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 22.11.2023 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
60 години от убийството на Джон Ф Кенеди -4тият убит американски президент
Най харизматичният, най-оплакваният  Преди време в шеговит постинг , между бутилки с уиски и водка се питах русофил ли съм, русофоб ли съм Днес като се замислихза преждевременните смърти се оказа, че за чужденците които съм тъгувал-в десетката са 
трима руснаци и трима англоезицни Руснаците са Гагарин, Шукшин, Висоцки , а англоезичните са Кенеди, Елвис , Джон Ленън  Останалите трима са Ганди, Жерар Филип,Марадона
Руснаците си умират по руски-алкохол, Анаглоезичните по американски-двама огнестрел, единият наркотици, но и срещу него има опити за убийство
Доколкото  днес е годишнина на Кенеди ще се спра на него Харесвах го много-не знам защо  За останалите 9 коита съм записал знам защо. За Кенеди не знам Първият спомен за него е нещо  като билборд  на американското посолство-вероятно след избирането му
Отивахме с мама на някакво дневно представление в Народния и го видях  После пак в посолството ходех да зяпам един бял  Кадилак Няколко пъти ходих и единият една кака която отговаряше на въпроси за колата ми предложи да седна ако искам в колата -вероятно ме беше запомнила. Влязох и все едно влизах в друг свят Колата красива, с червени кожени седалки, просторна, автоматично отвори шибидаха, а и младата дама кръсива също, облечена свежо-и официално и ежедневно същевременно Предложи ми да си взема от масичката значка с колата, а там и значка с Кенеди Поисках тази значка и тя учудена ми я даде, после ми даде още една с ККадилака Кадилака  подарих, Кенеди си го носех от време на време-не в училище обаче 
След приключението с колата, светът започна да ми се вижда грозен-дрехите на повечето ми учителки сравнявах с тези на американката, а в  нашият Москвич не ми се влизаше направо Баща ми го беше купил предишната година с летателните и малко заем от дядо.
Когато го купи много се радвах, а и преди това също се качих в него Въртяха го в ЦУМ зад една от витрините  Много горд се чувствах, когато баща ми каза на продавачите , че го взима Около Москвича също винаги имаше зяпачи тогава. Гордостта и радостта ми трая една година-до Кадилака След две години бе убит Кенеди Плаках Може би съм го свързвал с онова чувство в посолството, в онзи вълшебен и красив свят Не знам-тъгувах, а и светът тъгуваше Не разбирах защо, смъртта е далеч в тези години
Щяха да минат години да разбера причините за смъртта му, а те не бяха малко
Основната-беше посегнал на светая светих в САЩ-Държавния резерв Беше си позволил
да пусне емисия банкноти със сребърно покритие Две емисии от 1 и 5 долара и това бе достатъчно да подпише собствената си присъда. Плюс това бе на път да приключи със студената война , да остави Куба да си се развива самостоятелно и да прекрати вайната във Виетнам Демокрация, демокрация, но не и когато бъркаш в джоба на десетина американски фамилии И после се намери  най невероятния килър/Осуалд/ , който с три куршума ще направи 7 рани и който стреляки почти фронтално ще отнесе тила на президента и гърба на придружаващия го губернатор на САЩ После ще се намери още един невероятен килър, който ще съумее да се приближи с оръжие до убиеца на президента и  почти от упор ще го простреля , пред очите на полиция, ченгета от службите и съдебната охрана Заради тези "невероятни стрелци, делото е засекретено вече 6 деситилетия и двама кандидат президенти канещи се да възобновят разследването ще бъдат убити-единият бе брат му Робърт
Разбира се това ще науча по късно и блясъкът на този красив свят ще поизчезне Ще науча и видя и други неща  и красивият свят ще ми се вижда грозен Грозен от алчност, болка и милиони смърти








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Изненадан съм, че оценяваш и други ...
22.11.2023 22:46
Изненадан съм, че оценяваш и други личности освен руските. Имаш добро отношение към американци. Пишеш собствени мисли и разсъждения. Докато един от коментиращите при теб, iw68, е вманиачен папагал, който няма и една собствена дума написана, а до затъпяване праска копипейст. Ти си блогър, а той - говедо.
Но и в тоя постинг си се показал като безнадеждно неграмотен. Ужасяващо е. Хиляди грешки. Отсъствие на точки и запетаи. Чудовищен израз - 4тият?!
Ти си ужасен убиец на езика ни. Сериен убиец.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Защо да е учудващо Аз съм марксист, инетрнационализмът е основен стълб в марксизма
22.11.2023 23:51
Все пак с годините се сбогувах с част от симпатиите си, станах по малко толерантен, а и не подлагам и другата буза-все повече разделям света , хоата на наши и на ненаши Например като млад харесвах повече канадския и американския хокей-по атрактивни са, руският по техничен, по печеливш, но без емоцията на североамериканците В Русия не пропусках мач между Канада и СССР-всяка година играеха серия от мачове при разменено домакинство
Винаги съм викал за канадците Идол ми беше Еспозито
Във футбола бях фен на германците-руски футбол почти не гледах, като изключим Динамо Киев-велик отбор бяха
Сега наслагванията обаче си казват думата Ако има среща между Русия и Канада, Сащ, ще бъда за руснаците След демонстрацията в Катар не гледам вече немски футбол Хората се бяха подготвили за първенството, много милиарди бяха похарчили , невероятни организация и стадиони Немците обаче им плюха на труда, на харчовете размахвайки "знамето на ЛГБТ, което в мюсулманска страна е светотатство и израз на неуважение Какво исакха да покажат не знам, но и Аллах им показа-отпаднаха съвсем рано в надпреварата И се радвах, че европейските отбори/без хърватия/ отпадаха един след друг На финала бях за Аржентина Никога до тогава не съм бил против европейски отбор вкл когато е играл и с Русия, респ СССР
Колкото до правописа Когато започнах да пиша в блога се извиних предварително за неправописа си, както обясних и защо няма да сложа редактор Няма да обяснявам повече Не ти харесва-не чети -"просто и логично"

blackpredatorka написа:
Изненадан съм, че оценяваш и други личности освен руските. Имаш добро отношение към американци. Пишеш собствени мисли и разсъждения. Докато един от коментиращите при теб, iw68, е вманиачен папагал, който няма и една собствена дума написана, а до затъпяване праска копипейст. Ти си блогър, а той - говедо.
Но и в тоя постинг си се показал като безнадеждно неграмотен. Ужасяващо е. Хиляди грешки. Отсъствие на точки и запетаи. Чудовищен израз - 4тият?!
Ти си ужасен убиец на езика ни. Сериен убиец.

цитирай
3. onlooker - ПоЗдрави на черньоПръцко.
23.11.2023 00:18
poliqor4o написа:

Къванч Хисарлъту,
мое да му дуаш на Васисуалий
до Делиормана през Панагюрските колонии
и обратно до Хисаря..

Винаги верен на ПРОСТОТИЯТА И ЕГОТО СИ! ;))
цитирай
4. krumbelosvet - И аз, роден в бедния краен квартал (тогава село) Надежда,
23.11.2023 07:09
минавах два пъти седмично покрай Американското посолство, на път за Зала България, където бяха репетициите на хор "Бодра Смяна".
През ум не ми минаваше да зяпам колите, те бяха друг свят, далече от моя. Баща ми мечтаеше за кола не за друго, а да обиколи местата от своето детство и младост (баща му е сменял ЖПгарите, както баща ти - летищата). 3-4 години преди смъртта си на 53 години, успя да си купи моторче MZ125. Спестяванията за кола наследи брат ми и си купи "Варшава".
Генерал Кръстанов, партизанина, ми е кръстник и аз не мразя и не завиждам на генералите. Нали между тях са и ПРОСЛАВЕНИТЕ братя на Вазов...
Пиша това, защото твоята гледна точка ДАЛЕЧЕ не е типична за българите и може да създава погрешна представа за ония времена...
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ами то в Надежда всички бяха свързани с железниците Дядо ми също е бил железничар
23.11.2023 09:26
преди а го осъдят и изселят Той е малко по към Центъра-в Банишора Аз като гаден реститут в момента живея в негово жилище, което загубихме като второ по време на соца-нашите не правиха простотии да се развеждат, за да запазят имот След 9ти дядо малко е бил председател на профсъюзите на транспортните работници, но напуска, след като разтурят БЗНС и правят казьоното начело с Георги Трайков
Аз имам интересни преживявания с БДЖ Мой роднина беше директор в Локомотивния завод. На сватбата ми подари на съпругата ми и мен почивка в чужбина Беше много интересно и непривично Спален вагон закачваха в международен влак и го теглят до някоя страна/първата бе Румъния После от там друг /румънски/ влак в Унгария остави вагона...после друг влак ни закара в трета страна и т н...Беше много гот Много любов и много впечатления-двадесет дена в малко пространство /купе/ и не се скарахме нито един път:))) Вагонът повлече крак и после ме командироваха в Козлодуй-повече от година сме живяли на фургон-пак не сме се карали След това имахме голямо за времето жилище-при това на две нива-е тесно ни стана и се поскарвахме:)
За Кенеди Изглежда от малък не съм "ерудит" Харесвам неправилните хора:)-Кенеди, Тито... Сега пак така-Путин, Радев, Орбан...Някак не са ми по сърце Байдън, Борисов, онази фонката, акушерката...
Не съм ерудит и това си е Впрочем с Бодра смяна си обиколил света Имам племеница/на братовчедка дъщеря/ която в буквалния смисъл обиколи света с Бодра смяна А като дете съсед и може да се каже приятел ми бе професор Стефан Драгостинов, който в момента май води или водеше хора Не съм го виждал две години Казвам може да се каже, щото оскъдно време сме прекарвали заедно-все беше зад пианото.
Имаше много амбициозна майка-той пианист, композитор , професор....брат му поет...
Бяхме като бели врани в махалата
Допълвахме се-Той инетлектуален, възпитан , пианист, аз с дислексия, но як и луд И на двамата ни се подиграваха , но заради мен зад гърба ни, а и от неговия език също ги беше страх И той стихоплетстваше като брат си -идмислеше ли прякор на някого-оставаше

krumbelosvet написа:
минавах два пъти седмично покрай Американското посолство, на път за Зала България, където бяха репетициите на хор "Бодра Смяна".
През ум не ми минаваше да зяпам колите, те бяха друг свят, далече от моя. Баща ми мечтаеше за кола не за друго, а да обиколи местата от своето детство и младост (баща му е сменял ЖПгарите, както баща ти - летищата). 3-4 години преди смъртта си на 53 години, успя да си купи моторче MZ125. Спестяванията за кола наследи брат ми и си купи "Варшава".
Генерал Кръстанов, партизанина, ми е кръстник и аз не мразя и не завиждам на генералите. Нали между тях са и ПРОСЛАВЕНИТЕ братя на Вазов...
Пиша това, защото твоята гледна точка ДАЛЕЧЕ не е типична за българите и може да създава погрешна представа за ония времена...

цитирай
6. krumbelosvet - О, банишорци се славеха в Надежда
24.11.2023 15:44
славеха се като... много страстни любовници. Дали заради близката минерална баня...
Бе май одумките на планинаря за тебе си имат не,кво основание...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5130087
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930