Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2023 00:43 - Нав
Автор: dennis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6708 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Иван Владимиров  (nav) си отиде, безумно и нелепо като немалко неща от действителността ни. Вярвах, че ще ни радваш с присъствието и писанията си още много години, Друже! Но съдбата отреди друго.

Пътувай към звездите, Друже - там където за малко заведе и мен с един твой постинг преди години. 

Спомням си твоето "При мен винаги става така, че хората, които най-много съм обичал, са ме наранявали най-силно." 

Вярвам, че вече си там, където на Любовта ти отвръщат с Любов. По-жив от всякога!




Тагове:   любов,   Иван Владимиров,   nav,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Ще ти отговоря с една негова фраза - ...
18.03.2023 15:23
Ще ти отговоря с една негова фраза - "Ако си дух, можеш да си всякакъв размер". Той и в различен свят ще се справи, дано се справи и този, който отне живота му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dennis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266937
Постинги: 98
Коментари: 137
Гласове: 5225