Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2020 14:35 - Равносметка 2020
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1723 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ето, отива си.. най-накрая.. Най-трудната и гадна година през моя живот. Година, която никога няма да забравя… Година на болка и сълзи..

А трябваше да е най-хубавата, най-щастливата, най-радостната..

Започна толкова обещаващо и красиво… като приказка… а завърши като филм на ужасите… Но все пак остави лъч надежда.. Надежда, че животът е кръговрат и винаги след хубавото идва лошо, а след лошото побеждава пак доброто… И знам, няма да е все така…

Годината ми взе много, но и ме научи на много… Може би се нуждаех от този силен шамар… Трябваше да се събудя от розовия си свят, в който всичко вървеше гладко и по план… Трябваше да изпитам силната болка на свой гръб, за да разбера сама колко мъка и болка има в този живот…

Равносметката ли? Чак не ми се прави…

Раните, които получих не знам ще заздравеят ли някога или вечно ще кървят?

Нима има по-голяма болка от това да загубиш детето си? Да родиш мъртво малко бебе, което дори не може да гушнеш за миг.. А да загубиш две за една година… мислейки си, че ако бързо след загубата забременееш пак, то болката ще намалее.. И наистина… Сълзите временно спряха, появи се надежда, но уви.. Радостта беше кратка… Толкова сълзи пролях през тази година, толкова безсънни нощи… Толкова ми беше трудно да се изправя и да продължа напред… Не смеех да погледна хората в очите… Гледаха ме странно, съжалително…

Беше година на болници, доктори, изследвания, лекарства… Всеки път изскачаше по нещо… Болести и диагнози, които дори не съм подозирала, че имам.. За щастие не чак толкова сериозни.. Всеки път сама си давах сила казвайки си: „Стига плака! Можеше да бъде и нещо по-лошо! Ще се справиш и с това! „

И се справях.. най-трудно ми беше да се науча сама да си бия инжекции в корема!

И разбира се, хвана ме и Ковид. Не ми стигаше всичко останало ами и това.. За щастие го изкарах сравнително леко. Повече беше паниката и страхът. Е, още си имам разни оплаквания, но това си е нормално.

И въпреки лошото, което дълго ще горчи все пак имаше и положителни неща през тази година..

Записах да уча. Образованията ми станаха много, но това е нещо, което винаги съм искала.. А и по този начин съсредоточавам мислите си в друга посока..
Също така: 

Прочетох много книги..

Успях да отида на море.

И вече една година живея в друг дом.

Научих се да готвя!

Научих се да ценя малките неща!

Научих се да се усмихвам, когато всъщност много ме боли…

Научих се да се боря и да не се отказвам! Осъзнах колко съм силна.. 

Изпращам годината с много болка и тъга… И с мисли какво можеше да бъде сега… Но някои неща не зависят от нас… Остава ми да се надявам.. Да се надявам, че следващата 2021 г. ще ми донесе повече здраве, нови сили, борбеност, вяра, надежда.. И чудото все пак ще се случи…

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bumerang - Най-искрено, от душа и сърце, и с...
31.12.2020 17:42
Най-искрено, от душа и сърце, и сълзи в очите Ви пожелавам болката и нещастията да останат зад гърба Ви и да Ви се случват само хубави преживявания. Дай Боже!

цитирай
2. barin - Здравейте. Забелязвам, че имате ...
31.12.2020 18:56
Здравейте. Забелязвам, че имате нещо като станала традиция да си правите равносметка за годината. И аз от 2008 г. правя равносметка за себе си им семейството си на годината. Това става на 21 декември- старобългарската нова година.
Успешна 2021-ва година!
цитирай
3. mikolaj - Ангели
21.01.2021 20:42
Тъжно е... Две ангелчета са отишли на небето. Но трябва да вярваш, че някога щастието ще дойде и ти ще бъдеш майка, и ти ще се ядосваш на белите на детето си, и ти няма да можеш да спиш от умора... гушкайки детето си.

Прегръдки от мен и нека тази година ти даде всичко това, което ти е отнела предишната!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534598
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!