Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2021 16:44 - Адирато
Автор: pitatlimedejzorata Категория: История   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Adirato: в музиката - гневно, с жар
______________________________________________________

Днес сутринта, като всяка друга БОЖА сутрин, от 07,20 в предаването „Хоризонт преди всички“ на националното радио гъгнивият глас на Силвия Великова ни запозна с ежедневния преглед на опозиционния печат. И въпреки, че БСП върна мандата за управление, дежурната дневална не спря и в минутите до 8 часа разпитваше евродепутатката от ВС на БСП Илиана Йотова за плановете на социалистите за именно такова управление. Защо баш нея? Може би, защото другият евродепутат Кристиян Вигенин беше по същото време пред камерите на една друга обективна медия. А къде е бат‘Калфин, бе? О, той май не е от БСП, а беше безпартиен…

Всичко това е разбираемо. Старите комунисти диви дядовци имат внучки, симпатизантки и бойни отряди. Но не затова съм гневен. Всички тези нормални комунистически нрави днес преляха в гадост. Като музикална прелюдия към собствените си лъжи и провокации наглите пуснаха LET IT BE. Тя звуча 4 минути в своя най-хубав и пълен запис с гласа на Джон Ленън.
Представяте ли си как звучи Джон Ленън и LET IT BE в подкрепа на БСП! Песента, която ги - и тях - изпрати в небитието. Че що не си пуснете „Комунисти, комсомолци, пионери“, ами крадете от чуждото бе, мушмороци такива? Да не би нещо да ви е срам от вашата песен, а? Как ще управлявате тази държава с такъв тежък грях към нея?

Приятели, чуйте думите на песента, които показвали според комунистите, как се готвят и щели пак да ни спасят:
„Когато открия безпокойство в себе си, Богородица идва при мен,
казвайки ми мъдрите думи „Нека да бъде”.
Когато ми причернее пред очите, тя стои точно пред мен
казвайки ми мъдрите думи „Нека да бъде”.
Когато хората със сломени сърца заживеят в свят на съгласие
ще има отговор „Нека да бъде”.
Въпреки че пак може да има отхвърлени,
 за тях ще има шанс, който те ще виждат.
Ще има отговор „Нека да бъде”.
Когато нощта е непрогледна, ще има светлина, която ще ми свети.
Светлина до утре – „Нека да бъде”.
Събуждам се от звуците на музика. Богородица идва при мен,
Нашепвайки ми мъдрите думи „Нека да бъде”.”

 

P.S.  Покрай влизането на Бойко Борисов в болница един „музикант“ (в кавички, защото става въпрос за блогъра chavdar01 от Перник) написа: НЕ БИЛО ВИСОКО КРЪВНО,А ХЕМЕРОИДИ! :)))  26.02 17:01  ПОРЪЧАЛ СЪМ МУ ВЪЗЕЛИН!

На десет думи две груби правописни грешки е най-малкото, което бих коментирал.

 

 

 

Dobronameren.blog.bg             27.02.2013




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pitatlimedejzorata
Категория: Регионални
Прочетен: 467774
Постинги: 643
Коментари: 252
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930